من عاشقه جوجه ام

من شیطون نیستم ولی همه میگن شیطونی از چشات میریزه . خوب شایدم باشم . اسمم بهاره دختره گله باباممو خانوم نازه شویر جونم

من عاشقه جوجه ام

من شیطون نیستم ولی همه میگن شیطونی از چشات میریزه . خوب شایدم باشم . اسمم بهاره دختره گله باباممو خانوم نازه شویر جونم

سلام یواشکی

سلام به تمامی بروبچ

خوبین؟

الان دارم از تو کافینت کانکت میشم که قبلا عمرا از این غلطا نمیکردم . اما بنا به قولی که قبلا به خودم دادم تاپایان وقته امتحان ارشد بنده محکوم به خرخونی هستم . شاید تا حدودی پی به کم پیدایی اینجانب بردین . آفرین همینه که بنده رو نایاب کرده .و فعلا هم به بهانه ی ثبت نام در خدمتتون هستم. از این که منو جوجومو تنها نذاشتین ممنون. امین جون من همشهری بی معرفتی نیستم . روزگاره که مارو بی...کرده .

به هر حال دلم واسه همتون تنگ شده.

اگه بتونم دزدکی دوباره میام . وقتم تموم شد. بای بوس باس

فعلا یا حق.