من عاشقه جوجه ام

من شیطون نیستم ولی همه میگن شیطونی از چشات میریزه . خوب شایدم باشم . اسمم بهاره دختره گله باباممو خانوم نازه شویر جونم

من عاشقه جوجه ام

من شیطون نیستم ولی همه میگن شیطونی از چشات میریزه . خوب شایدم باشم . اسمم بهاره دختره گله باباممو خانوم نازه شویر جونم

دلتنگ

 

نه دلم تنگ نشده !

                    واسه دیدن تو

                                     واسه بوی گل یاس

                                                         واسه عطر تن تو

نه دلم تنگ نشده !

                   واسه بوسیدن تو

                                      برای وسوسه چشمای روشن تو

چرا دلتنگ تو باشم ؟

                  چرا عکستو ببوسم ؟

                                 چرا تو خلوت شبهام

                                                  چشم به راه تو بمونم ؟

چرا یاد تو بمونم ؟

            تویی که نموندی پیشم

میدونم تا آخر عمر

                              نه دیگه عاشق نمیشم

........

........

........

از حقیقت تا دروغ فاصله خیلی کمه

نه دلم تنگ نشده

تنها دروغمه................

 

 

مادرم روزت مبارک

زن...
...دیه اش نصف دیه ی توست...
و مجازات زنایش با تو برابر...
میتواند تنها یک همسر داشته باشد...
و تو
مختار به داشتن ۴ همسر هستی...

برای ازدواجش در هر سنی اجازه ی
ولی لازم است...
و تو هر لحظه که بخواهی
به لطف قانون گذار ازدواج میکنی..

در محبسی به نام بکارت زندانیست اما تو..

او کتک میخورد
تو محاکمه نمیشوی...

او میزاید تو برای کودکش نام انتخاب میکنی...
او درد میکشد تو نگرانی نوزاد دختر نباشد....
او بیخوابی میکشد تو خواب حوریان بهشتی را میبینی...
او مادر میشود و همه جا میپرسند:(نام پدر؟؟؟)

و هر روز...
او متولد میشود/عاشق میشود/مادر میشود/
پیر میشود/میمیرد/
و قرن هاست که او عشق میکارد و کینه درو میکند...///

پی نوشت : ارزش این روز خاص فقط از آن روست که به نام تو نامیدندش . هر چند که کوشیدند به بزرگی تو ، دیگران را بزرگ کنند . روزت مبارک باد ای تجسم واقعی فرشتگان

                          love u my mam