من عاشقه جوجه ام

من شیطون نیستم ولی همه میگن شیطونی از چشات میریزه . خوب شایدم باشم . اسمم بهاره دختره گله باباممو خانوم نازه شویر جونم

من عاشقه جوجه ام

من شیطون نیستم ولی همه میگن شیطونی از چشات میریزه . خوب شایدم باشم . اسمم بهاره دختره گله باباممو خانوم نازه شویر جونم

دلتنگ آرزوها

 

در خلوت زندگی، تحمل دلتنگی هایی که مدام به پنجره دل ما تلنگر می زنند، آسان نیست...

خاطرات شیرین روی ریل ذهن ما به سرعت ثانیه ها می گذرند و ما دلتنگ آن چیزهایی می

شویم که روزی لحظه های دلپذیری می آفریدند....

یکی در این گذر، دلش برای آدمهایی تنگ می شود که در بخشی از خاطراتش جا خوش کرده

اند. دیگری دلتنگ آواهایی است که از دور حواسش را می نوازند.

آن یکی وقتی در آینه می نگرد، دلش برای شب از دست رفته گیسوانش تنگ می شود و برای

همه آن روزها، ماهها و سالهایی که به تدریج شفافیت هایش را به آنها سپرده است.

من اما لا به لای این حال و هوایی که ماندن و نفس کشیدن را معنا می کند گاه دلم برای رفتن

تنگ می شود.امروز دلتنگ خاطراتی شده ام که پشت سر جا مانده اند و بی تاب آرزوهایی که

از روبرو می گریزند....

شاید آخر دنیا آخر آرزوها باشد و همه آرزوها رنگ تحقق بگیرند و شاید تا همین چند ثانیه دیگر

آخر دنیا شود.


بیراهه راههایی که رفته ایم را

به گذشته بسپار

و گذشته را به باد

راه زندگی برای هیچکس رو به گذشته نبوده است

زندگی رو به فرداست که ادامه دارد، نه دیروز...

 

پ.ن: مبارزه میکنی... میای بالا... میری پایین تر از قبل , بازم برا نفس کشیدن میای بالا...کی تموم میشه؟ 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهران دهقان پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:45 ب.ظ http://360.yahoo.com/mehran_dehghan2000

یا علی بگو بیا بالاااااااااااااا

سلام مهران داداش
بهتر شدم
همیشه میگم یا علی
ییییییییییییییییییییا علییییییییییییییی

اسپوتا سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:28 ب.ظ http://www.aradsalt.ir

سلام دوست گلم
از سایت ما دیدن کنید شرکت ما یه محصول فوق العاده داره که برای خیلی از بیماری ها مفیده برای پوست عالیه و ترک های دست و پا و پینه و بوی بد عرق بدن و پا رو از بین می بره
منتظر حضورتون هستیم
شرکت تولیدی اروم آراد دوز www.aradsalt.com
www.aradsalt.ir

غریبه چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:54 ق.ظ

سلام به بهاره خوب و دوست داشتنی

امیدوارم خوب و خوش باشی و تو این روزها ٬ بهترین تقدیر زندگیت رقم بخوره ..
اومدم بهت بگم که به یادت هستم و برات دعا میکنم عزیز .. فکر نکنی که مشغله باعث میشه دوستان خوبی مثل تو رو فراموش کنم ..
منتظرم که بعد از امتحانت دوباره بیای پیشمون و ببینیمت آبجی.

موفق باشی عزیز
یا حق

سلام عزیزم
نمیخوام ناراحتت کنم چون بدترین روزارو گذروندم . اما ممنونم که به یادم بودی و این حسو بهم میرسونه که ................
بهتره نگم....
فعلا
بای بوس باس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد