من عاشقه جوجه ام

من شیطون نیستم ولی همه میگن شیطونی از چشات میریزه . خوب شایدم باشم . اسمم بهاره دختره گله باباممو خانوم نازه شویر جونم

من عاشقه جوجه ام

من شیطون نیستم ولی همه میگن شیطونی از چشات میریزه . خوب شایدم باشم . اسمم بهاره دختره گله باباممو خانوم نازه شویر جونم

گریه

فقط میخوام گریه کنم و بس .

فقط همین               

رفتنت

چشم هایم دیگر امید به بازگشتت نداشتند ...

لحظه ی رفتنت فلبم را به پاهایت انداختم... فلبی که با تمام وجود تو را می خواست ...

و جز تو برای هیچ کسی نمی تپید...

 وقتی رفتی دیگر نمی دانست که برای که و برای چه می تپد... اما می تپید به انتظار آمدنت ...

لحظه رفتنت تمام نرگس ها غریب بودند ...

دیگر بعد از تو هیچ کسی نمی توانست بر دل کوچکم مرهم شود ...

نه دستی برای زدودن اشک هایم و نه شانه هایی برای غصه های بی پایان من بود ...

آری ....!

تو رفتی و من تنها شدم با تموم غصه های زندگی .................

joojoojoon

حرف آخر
همیشه حرف آخرش یک روز رفتنش بود من که هجرت باغچه را باور نداشتم فقط بهار را میخواستم با آخرین نقطه آبی و یک پرنده که برای دل شاعر بخواند

میدونین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زوج های هم شکل : آیا باور می کنید زوج هایی که بیش از بیست و پنج سال کنارهم زندگی می کنند به تدریج ویزگی های چهره شان شبیه به هم می شود ؟منظور این نیست که افراد فقط مایل هستند با کسانی ازدواج کنند که شبیه خودشان باشند بلکه بر اثر گذر زمان از نظر قیافه واقعا شبیه هم می شوند اما چرا؟ دلایلی که ارایه شده است اینست: رزیم غذایی – محیط زیست – انتقال فکر – تمایل ....

محققان طی چند نوع تحقیق به بررسی قدرت نگاه پرداخته اند و به این نتیجه که نگاه خیره چه تاثیر به سزایی روی دیگران می تواند بگذارد رسیده اند .(با تشکر از هادی)