من عاشقه جوجه ام

من شیطون نیستم ولی همه میگن شیطونی از چشات میریزه . خوب شایدم باشم . اسمم بهاره دختره گله باباممو خانوم نازه شویر جونم

من عاشقه جوجه ام

من شیطون نیستم ولی همه میگن شیطونی از چشات میریزه . خوب شایدم باشم . اسمم بهاره دختره گله باباممو خانوم نازه شویر جونم

سال نو مبارک

سحر با باد میگفتم حدیث آرزومندی
خطاب آمد که واثق شو به الطاف خداوندی
دعای صبح و آه شب کلید گنج مقصود است
بدین راه و روش میرو که با دلدار پیوندی

شیشه عطر بهار لب دیوار شکست و هوا پر شد از بوی خدا ....

 

سلام به همه ی دوستان عزیز

امیدوارم امسال بهترین و موفقترین سال عمرتون باشه و به تمام آرزوهای قشنگتون برسین . 1

با آرزوی ۱۲ ماه برکت،۵۴ هفته سلامتی،۳۶۵ روز عشق،۸۷۶۰ ساعت دوستی،۵۲۵۶۰۰ دقیقه شادی،۳۱۵۳۶۰۰۰ ثانیه امید.

سال خوبی داشته باشین.

نظرات 4 + ارسال نظر
غریبه شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:58 ق.ظ

سلام به جوجو کوشولوی داداش غریبه
الهی که داداشت برات این قدر این قدر بشه (!) آخه چرا حالت بد شده عزیز .. در این باره زیاد سوال نمیکنم چون شاید نخوای بگی یا بقول مامانم : این مسائل به تو ربطی نداره (!!) به هر حال ، امیدوارم که هر چه زودتر مشکلاتت حل بشه و دوباره بشی همون آبجی بهاره ی همیشه بهار و سر زنده و شاداب داداشی که بزنمت زمین تا هوا بری و هیشکی ندونه تا کجا بری !! :))

در مورد کنکورت هم اصلا نگران نباش عزیزم .. تو زحمتت رو کشیدی آبجی .. حالام هر چی قسمتت باشه اتفاق میفته .. در ثانی به قول یه بنده خدایی ، تو که خر مرادت از پل گذشته (!) دیگه میخوای بری دانشگاه چی کار کنی !! :))

سال نو رو بهت تبریک میگم بهاره جان .. امیدوارم که در کنار همسر عزیزت روزگار بسیار خوب و خوشی رو تجربه کنی .
در ضمن ازت واقعا معذرت میخوام که نتونستم زودتر از این به عیادت بیام آبجی .. تو وبلاگم رسما ازت عذر خواهی کردم .. امیدوارم که از دستم ناراحت نشده باشی .. روزگارست و زندگی .. روزی به کام و روزی بر کام !! آرزو میکنم که همیشه به کامت باشه ...
***
قلم را آن زبان نبود که سر عشق گوید باز
ورای حد تقریرست شرح آرزومندی ...
***
یا حق

چشم غمگین دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:14 ب.ظ http://sad-eye-never-lie.com

سال نوتون مبارک باشه!

غریبه سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:54 ب.ظ

سلام آبجی بهاره

حالت خوبه عزیز ؟! چرا ازت خبری نیست ...
داری نگرانم میکنی آبجی ...

منتظر خبرت هستم هاااا...
یا حق

یوسف پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ب.ظ http://jesustears.persianblog.ir

سلام بهار جان..سال نو تو هم مبارک..
در مورد پایان نامه بهت اس ام اس زدم..شماره موبایلت همونه؟!
من نیاز به پایان نامه دارم می تونی بهم برسونی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد