من عاشقه جوجه ام

من شیطون نیستم ولی همه میگن شیطونی از چشات میریزه . خوب شایدم باشم . اسمم بهاره دختره گله باباممو خانوم نازه شویر جونم

من عاشقه جوجه ام

من شیطون نیستم ولی همه میگن شیطونی از چشات میریزه . خوب شایدم باشم . اسمم بهاره دختره گله باباممو خانوم نازه شویر جونم

طنز آقایون

سلام حالتون خوبه ؟

تو اینترنت میگشتم که به یه مطلب طنز در مورد آقایون برخوردمو گفتم حیفه براتون ننویسم ،

فقط یه چیزی رو همین اول پست بگم ، که من از پسرها و در کل آقایون متنفر نیستم و خودم به شخصه هیچ بدی ای ازشون ندیدم که بخوام باهاشون بد باشم ، این پست هم فقط جنبه طنز داره و امیدوارم اقا پسرها اونقدر با جنبه باشن که این موضوع رو درک کنن .

1- می دونید سریعترین راه به چنگ آوردن قلب یک مرد چیه ؟ پاره کردن سینه اش با یک کارد آشپزخانه

2- می دونید مردها مثل مخلوط کن هستند..... برای اینکه تو هر خانه از اون هستش ولی نمی دونین به چه دردی می خوره

3- مردها مثل آگهی بازرگانی هستند..... یک کلمه از چیزهایی را که میگن نمیشه باور کرد

4- مردها مثل کامپیوتر هستند..... کاربری شون سخته هرگز حافظه قوی ندارند

5- مردها مثل سیمان هستند .....وقتی جایی پهنشون می کنید باید با کلنگ آنها را از جا بکنید

6- مردها مثل تعطیلات هستند..... هیچ وقت به اندازه کافی بلند به نظر نمی آیند.

7- مردها مثل طالع بینی مجلات هستند..... همیشه بهتون میگن که چیکار بکنید و معمولا هم اشتباه می گویند

8- مردها مثل جای پارک هستند .....خوب هاشون قبلا اشغال شده و اونایی که باقی موندن یا کوچیک هستند یا جلوی در منزل مردم

9- مردها مثل باران بهاری هستند.....هیچوقت نمی دونید کی میاد چقدر ادامه داره و کی قطع میشه

10- مردها مثل نوزاد هستند..... توی اولین نگاه شیرین و با مزه هستند اما خیلی زود از تمیز کردن و مراقبت از آنها خسته میشید

11- مردها مثل ماشین چمن زنی هستند..... به سختی روشن میشن و راه میفتن , موقع کار کردن حسابی سروصدا راه می اندازند و نیمی از اوقات هم اصلا کار نمی کنند.

 

                           

صرف

سر کلاس ادبیات معلم گفت : فعل رفتن رو صرف کن :

رفتم ... رفتی ... رفت... ساکت می شوم،

می خندم،

 ولی خنده ام تلخ می شود.

 استاد داد می زند : خوب بعد؟

 ادامه بده

و من می گویم : رفت ...رفت ...رفت.

رفت و دلم شکست...

غم رو دلم نشست...

رفت شادیم بمرد...

شور از دلم ببرد .

رفت...رفت...رفت و من می خندم

و می گویم : خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است...

کارم از گریه گذشته است به آن می خندم .

۱۷مرداد

تاپ              تاپ                 تاپ                    تاپ                        تاپ                  تاپ              میشونی ؟       صدای قلب منه!             قلبم هنوزم داره نفس می کشه !                        می بینی؟           من هنوزم زنده ام !           تیک         تاک               تیک                       تاک              تیک            تاک            میشونی؟               ساعت دیواری قدیمی خونه ی بابابزرگ هم هنوز زنده ست                 و                   داره آواز می خونه که بگه اونم هست           آره                      هست                 داره نفس میکشه      داره فریاد می زنه و میگه هنوزم امید داره      احساس داره                         می خواد  بخونه تا بمونه          چک             چک                       چک                    چک                    چک             چک        میشنوی ؟         شیر آب تو حیاط  هم هنوز داره چک چک می کنه        تا به گلهای باغچه بگه زندگی کنید           من هنوزم هستم                 بهشون بگه  بخندید   غمهاتونو می خرم !         جیر                       جیر               جیر                   جیر                     جیر                   چه صدای دوری!    این  صدای در قدیمی کلاس اوله  اون مدرسه ی قدیمیه      داره هنوزم   فریاد می زنه      میدونی !    از وقتی که بابای   مدرسه مرده   دیگه هیچکی لولاهاشو روغن کاری نکرده                   خیلی وقت بود که بارونو فقط بدون رعد و برقش از پشت پنجره میدیدم!               ولی اینبار شنیدم              صدای رعد رو شنیدم           گوشهام خیلی وقت بود که دیگه کر شده بود و به یه شوک عصبی نیاز داشت تا دوباره بشنوه که آسمون هنوز نمرده                بشنوه که گنجشک ها هنوزم جیک جیک می کنن            بشنوه که جغد سیاه دیگه از رو پشت بوم خونه پر زده و رفته           بشنوه که حتی اون کلاغ سیاهه هم  با اون صدای نحسش رفته اون دور دورا  داره  غارغار می کنه            بشنوه که هنوزم ماه شبها واسه ستاره ها قصه میگه            ولی هنوزم  هیچ خبری از رنگین کمون هفت رنگ تو آسمون آبی  نیست      شاید جاشو داده به تیر چراغ برق تو کوچه !                    خوشحالم که هنوزم می تونم به زندگی امید وار باشم         به صداها  !             دوس دارم آسمون اینقدر بباره تا کلاغ سیاهه رو خفه کنه            خسته شدم از خبرای بد بدش         از پر خاکستریش     از چشمای زاغش                        یه موقع هایی تو زندگی پشت سر هم بد می یاری  مثل این می مونه که داری از یه خیابون کمی تا قسمتی طولانی  می گذری و سر راهت قدم به قدم پوست موز انداخته باشن ...هی با پا بری روی پوست موزها و با مغز بخوری زمین!        اینجاهاست که یه حسی شبیه «کوزت» بودن بهت دست میده ولی از نوع فاقد ژان والژانش !         می شنوی؟          کلاغه دیگه رفته !  فرار کرده صداش دیگه نمیاد ولی به جاش یه عالمه صداهای خوب خوب داره میاد              گوشهاتو  باز کن ...         بذار بشنون     تاپ           تاپ             تاپ            تاپ             تاپ            تیک         تاک            تیک        تاک       تیک    تاک          چک                چک            چک              چک         چک          جیک             جیک            جیک            جیک                 بازم هست می شنوی؟

 

shabe khaterat

نمیشه یه شب به خاطر نبودنت گریه کنم

              نمیشه یه شب به یاد خنده هات خسته و افسرده نشم

              می شه هرشب برای شنیدن صدات یه وجب ازت دوربشم

              می شه هرشب که تو هرشب کنارمی لحظه ها رو دنبال کنم

              می شه یاد هر شب و هرشب تا صحر خدا رو صدا کنم

              نمی شه با هم کنار هم یه شب و تا صحر بدون اخم گذر کنم

              می خوام از سکوت بی وقفه تو تو غبار لحظه هام بشینم و حرف بزنم

              می خوام از روی جنازه های دل سوخته آدمای شهر کوچ کنم

              می خوام از کنار تو عشقم و یه یه جوری با نگات طاق بزنم

              می خوام از روی گونه های خیسم برات از اشکام دریا بسازم

              می خوام از بلند ترین قله دنیا داد بزنم عزیز ترین دوستت دارم

وقتی مردها دست و دلباز می شوند

تعدادی مرد در رخت کن یک ورزشگاه مشغول هستند موبایل یکی از آن ها زنگ می زندیکی از آنها    گوشی را بر می دارد و روی اسپیکر می گذاردهمه ساکت می شوند و به گفتگو گوش می دهند

مرد : بلی بفرمایید

زن: سلام عزیزم باشگاه هستی؟  مرد : آره باشگاه هستم

زن : من الان توی فروشگاه یک کت چرمی خیلی شیک دیدم فقط صدوده هزار تومان بخرم ؟

مرد: آره اگه خوشت اومده بخر

زن : مرسی از کنار نمایشگاه ماشین رد می شدم دیدم اون تویوتا کمری که خیلی دوست داشتم واسه فروش اوردند ..

مرد: چند؟

زن: فکر می کنم حدود ۵۵۰ میلیون تومن

مرد : همه چیزش روبراهه ؟  زن : آره دیدمش

مرد: برو ببین اگه ۵۰۰ میده بخرش

مرد: باشه بعدامی بینمت خیلی دوستت دارم

و مرد گوشی را قطع می کند و مردهای دیگر با تعجب نگاه می کنند و به او خیره می شوند

بعد مرد می پرسد ببخشید این گوشی مال کی بود؟؟