من عاشقه جوجه ام

من شیطون نیستم ولی همه میگن شیطونی از چشات میریزه . خوب شایدم باشم . اسمم بهاره دختره گله باباممو خانوم نازه شویر جونم

من عاشقه جوجه ام

من شیطون نیستم ولی همه میگن شیطونی از چشات میریزه . خوب شایدم باشم . اسمم بهاره دختره گله باباممو خانوم نازه شویر جونم

وقتی مردها دست و دلباز می شوند

تعدادی مرد در رخت کن یک ورزشگاه مشغول هستند موبایل یکی از آن ها زنگ می زندیکی از آنها    گوشی را بر می دارد و روی اسپیکر می گذاردهمه ساکت می شوند و به گفتگو گوش می دهند

مرد : بلی بفرمایید

زن: سلام عزیزم باشگاه هستی؟  مرد : آره باشگاه هستم

زن : من الان توی فروشگاه یک کت چرمی خیلی شیک دیدم فقط صدوده هزار تومان بخرم ؟

مرد: آره اگه خوشت اومده بخر

زن : مرسی از کنار نمایشگاه ماشین رد می شدم دیدم اون تویوتا کمری که خیلی دوست داشتم واسه فروش اوردند ..

مرد: چند؟

زن: فکر می کنم حدود ۵۵۰ میلیون تومن

مرد : همه چیزش روبراهه ؟  زن : آره دیدمش

مرد: برو ببین اگه ۵۰۰ میده بخرش

مرد: باشه بعدامی بینمت خیلی دوستت دارم

و مرد گوشی را قطع می کند و مردهای دیگر با تعجب نگاه می کنند و به او خیره می شوند

بعد مرد می پرسد ببخشید این گوشی مال کی بود؟؟

نظرات 10 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:09 ق.ظ

علی چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:09 ق.ظ http://www.alisalar.blogsky.com

سلام :
من بروزم خوشحال میشم سر بزنید
نظر فراموش نشه

سلام
حتما
بهاری باشی

م ی ث م چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:25 ق.ظ http://mrblue.blogsky.com

واقعآ خنده دار نبود !

مگه من گفتم بخند.....
این از محالاته که آقایون دست و دلبازی به این حد داشته باشن
مگه نه؟

مهران دهقان چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام
واقعیش اینه:
گوش زنگ می نه
مرد بر می دارد
زن:سلام یاد ندادن بهت
مرد:سلام
زن:زود بیا خونه که شام نداریم
مرد: چشم حتما ولی تو چیکار می کنی؟
زن:من امشب نمیام
مرد:کجا می خوای بری
زن:اونش به خودم مربوط می شه
مرد: آهان
زن: صبح قبل رفتن به سر کار برام پول کنار بذاری ها
مرد :باشه ولی...
زن بسه دیگه دیرم شد بای بای

سلام
اینم یه واقعیته
بای بوس باس

*+*+*سارا*+*+* پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:55 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
نترکی خیلی بامزه بوووووووووووووود =))

سلام
ای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی

علی جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ق.ظ http://chickensoup.blogsky.com

سلام همزاد عزیزم
من آپ کردم بیا به ما هم سر بزن بابا
ما رو ول کردی به امان خدا!!!!!!!!!!

سلام دوست خوبم
حتما
این چه حرفیه؟؟؟؟
بهاری باشی

بنفشه یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:38 ب.ظ http://ravieghese.mihanblog.com

سلام بهاره خانوم
خوبی؟
ببخشید که مزاحمتون شدم
ادرستون رو یوسف جان به من دادند
گفتن شما دانشجوی روانشناسی تربت جام بودید
منم همونجا خوندم
میخواستم بدونم شما رو میشناسم یا نه
از همکلاسی های ما بودید یا نه
من ورودی ۸۰ هستم
میشه خبرم بدید؟

سلام بنفشه جون
اینجا که جای آمار گرفتن نیست . شناسایی میشی گلم بده.
بیا تو ......

یوسف یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:32 ب.ظ

سلااام..
می گم یه جوجو کامنت داد تو بودی؟!..آخه یه جوجو دیگه هم داریم!!..۱۰ ۲۰ ۳۰ ۴۰..ببینیم کی بود!! :))
بی خی!..خب خوبی؟!
نکنه تو بودی تو فروشگاه!!..هیچی آبچی جون شوخی کردم..مرده هم تو باشگاه داشته خودشو واسه خانم بازی می ساخته!!....

سلام داداشی
همیشه من کامنت میزارم اما تو..............
نه بابا من این حرفا ؟
گروه خونیم به این لارج بازیا نمیخوره عزیزم.......... این بابا اشتپ گوشی رو برداشته بوده ...شاید از دسته این مردا هر چی بگی برمیاد
بای بوس باس

نیلوفر سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:36 ق.ظ http://life-is-good.blogfa.com

هموووووون
هی از اولش تعجب کردماااا بعد رسیدم آخرش منطقی شد!

همووووووووووون
اره بابا تو این زمونه و مردای به این لارجی؟

مهران دهقان یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ب.ظ http://360.yahoo.com/mehran_dehghan2000

ااااااااااااااااااااااااا بهاره تربتیه اااااااااااااااااااااااااااااا
همه هووووووووووووووووووو کنید
تو تربتی بودی و من نمی دونستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا بهتون میزنی ؟
همش دو سال انجا درس خوندم این دلیل نمیشه تو این دو سال اصالتمو از دست بدم
گریه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد