من عاشقه جوجه ام

من شیطون نیستم ولی همه میگن شیطونی از چشات میریزه . خوب شایدم باشم . اسمم بهاره دختره گله باباممو خانوم نازه شویر جونم

من عاشقه جوجه ام

من شیطون نیستم ولی همه میگن شیطونی از چشات میریزه . خوب شایدم باشم . اسمم بهاره دختره گله باباممو خانوم نازه شویر جونم

صرف

سر کلاس ادبیات معلم گفت : فعل رفتن رو صرف کن :

رفتم ... رفتی ... رفت... ساکت می شوم،

می خندم،

 ولی خنده ام تلخ می شود.

 استاد داد می زند : خوب بعد؟

 ادامه بده

و من می گویم : رفت ...رفت ...رفت.

رفت و دلم شکست...

غم رو دلم نشست...

رفت شادیم بمرد...

شور از دلم ببرد .

رفت...رفت...رفت و من می خندم

و می گویم : خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است...

کارم از گریه گذشته است به آن می خندم .

نظرات 5 + ارسال نظر
مهران دهقان چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:07 ب.ظ

اصلا نیامده بود که بخواد بره

مگه میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

someone چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:08 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام
بذار بره ...
ناراحت نباش
گاهی رفتن بهتر از موندنه ...

موفق باشی

سلام
اخه حیف شد
نمیدونه رفتنش چقد سخته واسم.
نه موندن و بودن بهتر از نبودنه اونم موندن عزیزت
تو هم موفق باشی دوسته خوبم

دیوار ! چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:09 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
نوشته زیباییه...
یعنی میشه باور کرد که رفت...رفته...

سلام
مرسی اما پر از غمه.
من که باور نمیکنم چون همیشه با منه
بهاری باشی

مهران دهقان پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:11 ب.ظ

من میدونم منظورت کیه اول اسمش هم ع هست مگه نه؟

نه عزیزم کاملا اشتب گرفتی اولش ب هست

مهران دهقان شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام مرسی که سر زدی.یه پیشنهاد هم دارم اینجا کم کم داره رونق خودشو از دست می ده بهتر نیست تو ۳۶۰ سرمایه گذاری کنی؟؟

در خانه ی ما رونق اگر نیست صفا هست
آنجا که صفا هست در آن نوره خدا هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد