من عاشقه جوجه ام

من شیطون نیستم ولی همه میگن شیطونی از چشات میریزه . خوب شایدم باشم . اسمم بهاره دختره گله باباممو خانوم نازه شویر جونم

من عاشقه جوجه ام

من شیطون نیستم ولی همه میگن شیطونی از چشات میریزه . خوب شایدم باشم . اسمم بهاره دختره گله باباممو خانوم نازه شویر جونم

طنز آقایون

سلام حالتون خوبه ؟

تو اینترنت میگشتم که به یه مطلب طنز در مورد آقایون برخوردمو گفتم حیفه براتون ننویسم ،

فقط یه چیزی رو همین اول پست بگم ، که من از پسرها و در کل آقایون متنفر نیستم و خودم به شخصه هیچ بدی ای ازشون ندیدم که بخوام باهاشون بد باشم ، این پست هم فقط جنبه طنز داره و امیدوارم اقا پسرها اونقدر با جنبه باشن که این موضوع رو درک کنن .

1- می دونید سریعترین راه به چنگ آوردن قلب یک مرد چیه ؟ پاره کردن سینه اش با یک کارد آشپزخانه

2- می دونید مردها مثل مخلوط کن هستند..... برای اینکه تو هر خانه از اون هستش ولی نمی دونین به چه دردی می خوره

3- مردها مثل آگهی بازرگانی هستند..... یک کلمه از چیزهایی را که میگن نمیشه باور کرد

4- مردها مثل کامپیوتر هستند..... کاربری شون سخته هرگز حافظه قوی ندارند

5- مردها مثل سیمان هستند .....وقتی جایی پهنشون می کنید باید با کلنگ آنها را از جا بکنید

6- مردها مثل تعطیلات هستند..... هیچ وقت به اندازه کافی بلند به نظر نمی آیند.

7- مردها مثل طالع بینی مجلات هستند..... همیشه بهتون میگن که چیکار بکنید و معمولا هم اشتباه می گویند

8- مردها مثل جای پارک هستند .....خوب هاشون قبلا اشغال شده و اونایی که باقی موندن یا کوچیک هستند یا جلوی در منزل مردم

9- مردها مثل باران بهاری هستند.....هیچوقت نمی دونید کی میاد چقدر ادامه داره و کی قطع میشه

10- مردها مثل نوزاد هستند..... توی اولین نگاه شیرین و با مزه هستند اما خیلی زود از تمیز کردن و مراقبت از آنها خسته میشید

11- مردها مثل ماشین چمن زنی هستند..... به سختی روشن میشن و راه میفتن , موقع کار کردن حسابی سروصدا راه می اندازند و نیمی از اوقات هم اصلا کار نمی کنند.

 

                           

نظرات 12 + ارسال نظر
سرخ یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:13 ق.ظ http://www.sorkh.blogsky.com

مردها دیگه چی هستن؟

سلام دوسته من
فعلا همینا رو داشته باشین تا بعد...........
بهاری باشی

هادی یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ق.ظ http://hadi82.persianblog.ir

سلام باحاله اما بهت گفتم اگه ما نباشیم چه اتفاقی می یوفته
ضمنا لجبازی برای خانوم ها خوب نیست
شادباشی خیلی دوستت دارم
به امید دیدار

سلام هادی جون
میدونستم باحاله. زپرتی اصلا هم اونطور که تو میگی نیست . ما اصلا هم محتاج .....نیستیم.
بعضی وقتا خوبه یکم که... مگه نه؟
ممنون
بهاری باشی

مهران دهقان یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:36 ب.ظ

حالا زنها چی هستن؟؟؟؟؟؟؟

یه چیزه خوبببببببببببببببببببببببببببببببببن(دی)

مرجان دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:37 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام بهاره جونم

اون مورده ۴ رو خوب اومدی ... حالا میدونی چرا حافظه قوی ندارن ؟

از قدیم گفتن که : دروغگو حافظه نداره ((=

غشششششششششششششششمولک

سلام به گله گلاب
گفتی ها ...مچ هایی میگیریم ما از این جانداران .
قربونمولکککککککککککککک
بهاری باشی

یوسف سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:17 ق.ظ http://littlestar.persianblog.ir

احوال آبجی بهار جون؟!

من این پست رو وتوو می کنم!! :( برای سرگرمی خوب بود.. :)) می دونم مردهای اینجوری هم هستن..اما من که جزو این ویژگی ها نیستم!! ؛) نکنه انتظار داری قبول کنم اصلا؟!! :)))))))))))))

بوس بوس گل گل

سلام داداش
مرسی . برای سرگرمی خیلی خوب نبود .
نخیرم تو اصلا اینجوری نیستی . کی گفته ؟ نه .
نه ه ه ه ه قبول نکنی اصلانم
بهاری باشی

غریبه چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام سلام

میبینم که باز بیکار شدی و به ما بدبخت بیچاره هااا ٬ گیر میدی !
حالا وایساااا ٬‌ دارم برات (-:

یا حق

سلام داش امین جون
دریا صفا سیتی خوش گذشت؟
ما چرا ؟
کجا واستم زود معین کن؟
بابا زود باش
بهار ی باشی

dj بهاره شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:33 ق.ظ http://http:/djbahareh2008.blogfa.com

سلام بهاره جون
خوبی گلم
پست با حالی بود
الحق که راست گفتی
من اپم گلم
بیا پیشم
باباااااااای

سلام بهاره جون
مرسی عزیزم
آره جونی
حتما
بهاری باشی

غریبه یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام سلام

عرضم به حضورت که دریاش بدک نبود اما صفاش حالی دیگه ای داشت (!) جات حساااابی خالی بود ...

چرا که ما نه ! مگه ما چشه ؟ (شایدم گوشه !)

شما میتونی سر کوه قاف وایسی ... آدرسش رو داری یا تقدیم کنم خذمت توووون ! (چشمولک ایناااا !)

راستی تازگی ها کم پهنا شدی (!) نکنه رژیم گرفتی ؟!!!

یا حق

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
دوستان به جای ما
کی گفته ؟ مننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
؟
نه جون خودت . حتما آدرسشو بدی (خنده مولک)
ته بابا منو این حرفا
سوغاتی ما یادت نره منتظریم
بهاری باشی.

لارس پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:21 ب.ظ http://www.larseulrich.blogfa.com

سلام
و اون چیزی که یادت رفت ان که: مرد ها اگه همه مث هم باشن تک و توک توشون آس در میاد
خوش باشی

سلام
ایول یه نکته ی اخلاقی
نکنه خودتو آس میدونی؟
بهاری باشی

مهران دهقان پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ب.ظ

آقا همه بدونن آبجب بهاره درگیر سیتی اسکن هست این روزا آخه یه بچه تو راهه

باز بی هوا نتیجه گیری کردی
تو با این همه ایکییو چطوری زندگی میکنی؟
در ضمن ما که از این خبرا نداریم ،اما اون سونوگرافی یه بیسواد نه سیتس اسکن.
اما فکر میکنم تو احتیاج به سیتی اسکن داشته باشی ببینیم تکون نخورده.
لامصب آک آک.

غریبه جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام سلام

بیییییینم ٬ جریان این سیتی اسکن و سونوگرافی و ... چی بود ٬ اونوخخخخخخخخخ ؟!‌ خدائی نکرده مشکلی که پیش نیومده !..

تو کجائی آبجی ؟ چرا این قدر کم پیدا میزنی (؟!!!)

یا حق

سلام
همش کشک هاییکه مهران دهقان داره واسه من میسابه . اییییییییییی
میکشمت مهران
من خوبن امین جون
چند وقتی مسافرت بودم میام خدمتتون
بهاری باشی

الهام جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:18 ب.ظ http://www.eshtiaqh.blogfa.com

سلام قشنگ / خیلی باحال می نویسی / از ته دل همه دختر ها / دمت گرم / وقت کردی به من هم سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد