من عاشقه جوجه ام

من شیطون نیستم ولی همه میگن شیطونی از چشات میریزه . خوب شایدم باشم . اسمم بهاره دختره گله باباممو خانوم نازه شویر جونم

من عاشقه جوجه ام

من شیطون نیستم ولی همه میگن شیطونی از چشات میریزه . خوب شایدم باشم . اسمم بهاره دختره گله باباممو خانوم نازه شویر جونم

کدومش بهتره؟؟؟؟؟

سلام دوستای خوبم.

 راستش جونم براتون بگه من تازه وارد عرصه ی وبلاگ نویسی نیستمو یه چند وقتی هست که فعالیت میکنم. اما تو این وبلاگ ها از همه بیشتر وبلاگه بهارخانوم که یه سالی هست توش مینویسم رو از همه بیشتر دوست دارم چون همواره حرفایی رو که احساسات درونی مو بیان میکنه رو در قالب اشعار و ... بیان میکنم اما دو سه روزی هست که تصمیم گرفتم که یه وبلاگه دیگه درست کنم  و این شد که تصمیم به احداث یک عدد وبلاگ در بلاگ اسکای گرفتم تا بیشتر تو این دنیای مجازی باشم. چندی پیش یه وبلاگه دو نفره با یکی از دوستان نوشتم که اون توسطه دستانی پلید هک یا شایدم فیلتر شد . راستش یکم حرفای ناموسی نوشته بودیم که فکر میکنم به همین خاطر از صفحه ی بلاگفا کاملا محو شد به نحوی که اثری از اثراتش پیدا نیست دیگر . بگذریم.............

هدفم از نوشتن تو این وبلاگ اینه که از تجربیات هم تو زندگی اجتماع و ...........استفاده کنیم و پای دردو دل هم بشینیم و با هم اختلاط ( اخطلاط؟؟؟ ) بکنیم  . به هر حال تو این محیط  سوژه های زیادی میتونیم  پیدا کنیم .

با توجه به رشته ای که من خوندمو  افکار و اخلاقی جاتی که من دارم و شویری که دارم و ... فکر میکنم چونه ی خوبی واسه حرافی داشته باشم ( ولی به دور از شوخی میدونم که هر کسی احتیاج به تخلیه ی روانی و ... داره)

ما گوشی تا ببنیم خدا چی میخواد

 قربونه تک تک تون بهاره

**************************************** 

راستش من چند هزار  سالی هست به جرگه ی متاهلین پیوستم(قابله توجه آقایون .........ای ی ی  من شویر دارم مزاحمم نشین!!!!!)

اقای شویر خانمونم از اون آقایون روشنفکری است که هر دخمری ارزو داره همچین شویری داشته باشه ولی خوب بعضی وقتا با این راحتی هاش و روشنفکری هاش حرصمو در میآره ....

**********************************

کدومش بهتره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۱. علم

۲. ثروت

۳. قدرت و اعتبار

۴. عشق و ................

نظرات 10 + ارسال نظر
مهران شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:49 ب.ظ http://pof.blogsky.com

سلام بهاره جونم

ثروت بهتره ...چون علم و قدرت و عشق رو یه زانو در میاره :))

ای ی ی ی ی ی ی سلام دادا ش مهران گلم خوبی ؟ بابا صفا آوردی . خوشحالم کردی عزیزم .
راست میگی آدمه بی پول عشق مگه حالیش میشه ؟ عشق و مگه میشه گذاشت سر سفره و شکم لامصب و سیر کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
امان از ..............
بای

یوسف شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:27 ب.ظ http://littlestar.persianblog.com

سلام آبجی بهارم...مبارکه!
بابا یه جا بیشین بیبینیم کژایی!! :(

خله خب حالا هی شویر شویر کن بس بهش نرسیدی هی بیا ازش تعریف کن سر مارو گول بمال!! :))))))))
من می گم سوتی هاتو بنویس!!

حالا هی تست های گشتالت و استنفورتو به رخ ما بکش!!نکنه قصد داری آنا فروید بشی واسمون؟؟!..من می گم اسم مستعارتو بذار آنا منم می شم زیگموند!! خوبه؟:))

بهار جون من عشق رو دوست دارم ولی قدرت و اعتبار رو ترجیح می دم!!..چون فک می کنم قدرت و اعتبار شامل همه اینا می شه!!..

یه خبری هم از بهار خانم وبلاگت بگیر..مهران دهقان خودشو کشت!!..منم بس کامنت دادم کسی جواب نداد ضایه شدم!!
خدا بکشه عامل فیلتر وبلاگتو...بس مستهجن نوشتی!!:))))))))) :(

قبلنا که وبلاگ نداشتی بیشتر به من سر می زدی!! :((
بوس بوس برای آبجی شیطون بلا کلکچه!! :)

سلام یوسف دادا
خوبی ؟
بابا سوتی هامو بگم دیگه فک نمیکنی حتی لیسانسمم بهم مفتی دادن؟ولی باشه مینویسم.
آنا کیلو چنده جلوی من باس بره بوق بزنه
طفلی عشق.
همیشه میسرم
همیشه به یادتم بهت میسرم دادا جونی
فعلا

چاپاریست یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:14 ق.ظ http://www.chaparist.blogfa.com

سلام بهار خانوم
خوبی؟
به نظر من اگه عشق و داشته باشی به همه ی اونای دیگه میرسی
موافقی؟
ممنون از اینکه خبرم کردی
من شاید امروز آپدیت کردم بهم سر بزن مثل همیشه
منتظرتم

سلام دوسته عزیز
شاید ........ولی زندگی با یه عشقه مفلس دوروزی قابل تحمل بیش نیست یه آدم مفلسه بی پوله بی سواده بدون قدرت وو اعتبار بعید میدونم با عشق به همشون برسه .......
خواهش میکنم
حتما

[ بدون نام ] یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.ghermezekoochak.blogfa.com

)):

یوسف یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام بهاره جون
اومدم احوالپرسون!! :)

سلام داش مشدی گلم خوبی ؟

تو کی میرسی درس بخونی من در تعجبم ها ؟!!!!!!!!!!!!!
دست درد نکنه داداشی من خوبم .
راستی هنو به قولت نمی خوای وفا کنی؟
ای ی ی ی ی ی یادت رف ها؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!۱

سلی یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:39 ب.ظ http://www.jedinagir.blogsky.com

سلام دوست جون
خوبی؟ راستی من شمارو یادم نمی یاد

قبلا مگه می شناختمت؟؟
به هر حال وبلاگ جالبی دارید

به نظر من ثروت...چون اون دوتا مقابلش زانو می زنن..

اا مهرانم که اینجوری نظر داده....

خوب میسی
بابای گلممممممممممم

سلام سلی گلم
خوبی خانومی ؟
یه وقت با طناب یوسف نری تو چاه هنوز جوونی حیفی .
من خیلی پول رو دوست دارم خیلیییییییییییییی.
دادا مهران گله سر سبده
ممنون. بای بوس باس

مهران دهقان یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:03 ب.ظ

بنده تکذیب می کنم من هیچ وبلاگی را هک نکردم اما اگه یکم دیگه این قضیه را شور بدین و پای منو بکشین وسط مطمئن باشین این وبلاگ رو خودم هک می کنم واقعا من نمی دونم بهاره چرا اینقدر خسیس شده ۱۰۰۰ اس ام اس بهش می زنی یک دونه جواب برات نمی فرسته

سلام مهران جون خوبی؟
شوخی کردم پسر تو گلی
راستش خسیس نشدم منم واست میفرستم که ولیکن قبض این سریم زیاد از حد اومده جونه مهران تو وضعت خوبه ما پسر ما چی ؟
گل پسره یکی یه دونه ی مامانی رو با ما یکی میکنی؟
بای بوس باس

نیلوفر دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 ق.ظ

سلام گلم...
لینکوندمتون خانم خانماااااااا

سلام نیلو فر جون
قربونت برم
ثبت نام کردی حالا یا نه ؟
بای بوس باس

مهران دهقان دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:08 ب.ظ

بابا با ما به از این باش که با خلق جهانی من یکی یه دونه نیستم لوس هم نیستم

سلام
ما با شما خیلی خوبیم . بدی هامونو ندیدی .............
الان که یکی یه دونه هستی و .............

مهران دهقان چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:51 ب.ظ

و.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد