من عاشقه جوجه ام

من شیطون نیستم ولی همه میگن شیطونی از چشات میریزه . خوب شایدم باشم . اسمم بهاره دختره گله باباممو خانوم نازه شویر جونم

من عاشقه جوجه ام

من شیطون نیستم ولی همه میگن شیطونی از چشات میریزه . خوب شایدم باشم . اسمم بهاره دختره گله باباممو خانوم نازه شویر جونم

مادر

تو ای مادر که یک عمره دلت با غصه دمسازه

صبوری های تو مادر مرا به گریه میندازه

 

مثله یک طفله خواب آلوده من محتاجه آغوشم

از اون لالایی هات مادر بخون بازم توی گوشم

 

برای سرنوشته من تو دلواپس ترین بودی

برای اشک های من همیشه آستین بودی

 

تو ای همیشه غمخوارم تو ای محرم ترین یارم

به نامه نامیه مادر همیشه دوستت دارم

 

نوازش کن مرا مادر که فرزنده تو غمگینه

کی میخواد بعد از این تو قلبه من جای تو بنشینه

 

گله من روزگار روزی تو رو از شاخه میچینه

در آغوشم بگیر مادر که رسم روزگار اینه که رسم روزگار اینه

 

ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(ص) و روز مادر (زن) را به همه دوستان تبریک عرض میکنم و بوسه بر دستان پر مهر یکایک مادران می زنم.

نظرات 6 + ارسال نظر
مهران دهقان چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ب.ظ

می بینم از وقتی در وبلاگتون تخته شده رو آوردین به اینکارا می خوای چندتا مداحی هم بذارین توش!!!!!من یه مهلت ۱۰ روزه می دم بعد با دوستم انجا رو فیلتر می کنم قبول؟؟؟

واییییییی از دسته تو

نیکو چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:00 ب.ظ http://banoo-b.persianblog.com

سلام بهاره جون
زیبا بود
روز مادر هم مبارک
شاد باشی

سلام عزیزم
ممنون
همچنین به شما هم تبریک میگم
بای بوس باس

غریبه پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام سلام

هر چند که نمیدونم اولین نفر هستم یا نه (!) اما لااقل میدونم که برای اولین بارم که دارم در جوجوت کامنت میگذارم ((-:

شما خوبی ؟ شرمنده که اینقدر دیر خدمت رسیدم ... روز و روزگار دیگه ٬ کاریش نمیشه کرد !

چون خیلی خستم فقط آمدم الی الحساب بازدیدتون رو پس بدم و عیدتون رو بهتون تبریک بگم تا انشاءا... در طی روزهای آتی بیش تر بتونیم با هم آشنا بشیم .

از این که به من و نیمکت و نیمکت نشینهام لطف دارید ٬‌خیلی ممنونم ..

فعلا با اجازه (-:
یا حق

سلام امین جان
از لطفت ممنون
اره دیگه آدمیزاده دیگه . آشنا شدیم دیگه مگه نه؟(چشمک)
خواهش میکنم .خوشحال شدم
بای بوس باس

ژ یگولو پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:56 ق.ظ

سلاممممممممممم..اولم ایا؟؟؟

منم تبریک میگم اول به تو..که اینجا خونه تو هست اول باید به خانوم صابخونه تبریک گفت دیگه...بعدم به همه مادران دنیا...

چه شعر قشنگی هم گذاشته بودی خداییی...مرسی...

موفق باشی و خوش...

راستی اجزه لینک میفرمایید؟؟

سلام ژیگولو خان عزیز
ممنون دوست خوبم از لطفت.
خواهش میکنم اجازه ی ما هم دست شماست .( کسی نفهمید ، شویر جونی خواب بود)
بای بوس باس

یوسف پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:20 ب.ظ http://littlestar.persianblog.com

سلام آبجی بهار جون :) خوبی گل گلاب؟!.. :)
منم روز مامی های گرام رو موبالک میعرضم! :)

بهار جون ما هم به به قول خودتون به شما میسریم ولی چه کنه این دادا که فعلا درس و مخش داره! :(( شاید تا روز قیامت!:))))

این مهران دهقان هم خودشو داره برات می کشه کلک شیطونک!!.. ؛) نکنه داره از لیست عشقولانه هات پاکش می کنی؟!‌:))))))
راستی از شویرت چه خبر؟!..برات چی خریده؟! :دی

همین دیگه فعلا..ایام به کام :)

سلام دادا جونم
ممنونم
تو که اگه قیامتم بشه از نت دل نمیکنی ولی خوشحالم که به من میسری . بوسسسسسسسسسسس(شویر جونی خوابه )
مهران دهقان از بچه های گله روزگاره و همیشه به من لطف داره . قراره تا چند وقت دیگه از ایران بره . یه گود بای پارتی هم داره امشب . ت.نستی بیا.
شویر جونی خوبه توپ توپه . یه چیزه خوب خریده بگم ریا میشه بهتره نگم.
بای بوس باس

مهران دهقان جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:01 ب.ظ http://360.yahoo.com/mehran_dehghan2000

سلام بهاره من مهمونی نگرفتم دیگه هم نمی روم اما یه چیزی که خیلی خوشحالم کرده اینه که دارم داخل ۳۶۰ یک گروه با جوونای ایران تشکیل می دم از اینجا هم همه را دعوت می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد