من عاشقه جوجه ام

من شیطون نیستم ولی همه میگن شیطونی از چشات میریزه . خوب شایدم باشم . اسمم بهاره دختره گله باباممو خانوم نازه شویر جونم

من عاشقه جوجه ام

من شیطون نیستم ولی همه میگن شیطونی از چشات میریزه . خوب شایدم باشم . اسمم بهاره دختره گله باباممو خانوم نازه شویر جونم

چه قدر زود دیر می شود

حرف های ما هنوز ناتمام

                         تا نگاه می کنی وقت رفتن است

                        باز هم همان حکایت همیشگی

                         پیش از آن که با خبر شوی

                          لحظه عزیمت تو ناگزیر می شود

                           آی .... ای دریغ و حسرت همیشگی

                            ناگهان ......

                                        چه قدر زود دیر می شود

..................................................................................................

پی نوشت: خطاب به مهران شهرامی دادا: دادا جونم هیچی نمیتونم بگم فقط ازت خواهش میکنم نرو نرووووووووووووو جون بهاره شیطونت نرو من غلط کردم من دیگه شیطونی نمیکنم ولی تو هم همینجوری نرو . یکم استراحت کن دوباره بیا وبنویس. جونه بهار نرو من که منتظرتم بیای .پس کو اونی که از مرام و معرفت  دم میزد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه بری میگم خیلی بی مرامی .

   نمی خواهم !!!

          آخرین ورق دفتر خاطراتم باشی که پاره می شوی

    پاییز که بیاید و تو نباشی

    سوار بر بادها سرگردان

    به دنبال کدام خانه تو باشم ؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جواب بده

 

نظرات 13 + ارسال نظر
قهرمان فراموش شده شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ق.ظ http://expiredhero.blogsky.com

خیلی وقته که به خوابم نمیای
تویی که تموم دنیای منی

دیگه شعرای منو نمی خونی
نویی که تنها دلیل بودنی

برخی تو
قهرمان فراموش شده

سلام ای قهرمان
هرگز به خودت نامید نشو تو قهرمانی و یک قهرمان هیچگاه فراموش نمیشه.
شعره قشنگی بود . حتما تو خوابت میاد.
بازم بیا این طرفا خوشحال میشم. بای بوس باس

حامد شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:38 ق.ظ http://www.film.2ir.ir

سلام
خوبی ؟

امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق وپیروز باشی .!!!

به منم سربزن خوشحال میشم ..

شاد باشی !
بای

سلام
ممنونم به شکر اندرش بد نیستم .

همچنین دوست عزیزم
حتما
بای بوس باس

نیلوفر شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام گل همیشه بهار
میاد ...غصه نخور..فقط یه کم باید صبر کنی

سلام نیلوفره عزیزم
من هنوزم چشم در راهم
غصه نه، من نه، منو غصه ؟
من صبر ایوب دارم (من نه من غلط کردم که صبره ایوب دارم)
میدونم مهران میاد ما همه منتظرش میمونیم.
بای بوس باس

غریبه یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:59 ق.ظ

سلام سلام

جدا قدرت کامنت گیریه تو خیلی زیاده هااااا (!!!) باز آمدم برای دوستان کامنت بگذارم اما فقط دارم برای تو کامنت میگذارم و وقتم هم داره تموم میشه (!)

خونت خیلی خوشمزه شده ٬ آدم دوست داره ییهو بخورش (خنده) باور میکنی که بوی کاکائوش رو تو اتاقش حس میکنم !

راستی الان فهمیدم که هم شهری هستیم یره (!) از این بابت هم بسی خوش بختم (-:

یا حق

سلام سلام
اره جون خودم وایه همونه که نمیرسم کامنت هامو جواب بدم . حالا این قدرت واسه تو کار کرده الله و علم .
این از لطف تو هست امین جونم و نهایت شانس من .( جومولک گرفتم وای ی ی)
شده مثل خودم (خجالتمولک) . اشکال نره هوس کردی یه شکلاتش و بخور ولی به کسی نگی بهار بهم شکلات داد اونوقت همه ازم شکلات میخوان. این بخشش رو به خاطره این کردم که همشهرییم یره.اما جدا این خونه بوی شکلات میده ها اینو منم کاملا حس میکنم نه این که صاحبخانه بسی شیرین میباشد واسه همونه.
ما هم بسی خوشوقت گشتیم که زیرآسمون یه شهر میلولیم.
راستی کی این نیمکت میخواد پاتق ما شه ؟کی کاملا راه میفته ؟
بازم از این کارا بکن عسیسم(به یارا نگی بهت گفتم عسیسم) چشمولک
بای بوس س س باس

مهران دهقان یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:07 ب.ظ

رفت که رفت گور پدرش

سلامی به گرمای انفجار از ناراحتی از دست تو
مهران دهقان شاید واسه تو مهم نباشه ولی واسه من کاکتوس یه خونه گرم بود یه داداش داشتم توش که هر چند یه وقت بار که بهم سر میزد کلی خوشحال میشدم واسه من به شخصه کاکتوس عالمی بود . شاید به نظره تو مسخره بیاد ولی سعی نکن با این لحن صحبت کردن اینجوری کسی رو به باده استهزاء بگیری .از تو بعیده از این حرفت کلی ناراحت شدم کلی

مهران دهقان یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:18 ب.ظ

سلام
من باب نظر قبلی بنده صمیمانه از کاکتوس و دوستداران ایشان عذرخواهی می کنم و قول می دم خودم با دستان خودم ایشان را به دنیای شاد وبلاگ نویسی بر گردونم و قلقلکش بدم راستش من این مدت تو شرایط روحی بدی بودم ولی قول می دم جبران کنم اصلا می خواهم در سایت خودم یه نظر سنجی بذارم و از شما دوستان نظر بخوام از همینجا از آبجی گلم بهاره که همیشه حریف گرمابه و گلستان من بوده می خوام در این راه کمکم کنه
با تشکر مهران دهقان

سلام آقا مهران دهقان
من که میدونی دلم مثله شیشه نازکه پس چرا بهش هر کلوخ میزنی ؟ من ببخشمت ( که خیلی واسم سخته ) بقیه چی؟
سعی کن وقتی حاله روحیت بده لااقل بقیه رو ناراحت نکنی یا بهتره هیچ جا نظر ندی . تو همون وبلاگ خودت حال کنی بهتره . قول میدم هر قت میام نت بهت بسرم و جویای احوالت باشم . هر چن که الانم هستم .
ممنون .

یوسف دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:19 ق.ظ http://littlestar.persianblog.com

سلام آبجی جونم :)
کم پیدایی!!
حرف های ما همیشه ناتمام و نگفته باقی می مونن! :(
و خب همیشه هم زود دیر می شه!...
لعنت به این دنیا!

داداش مهران همیشه با ماست!! :)
ایام به کام

سلام به داش یوسف گلم خوبی؟
لااقل خوبه تو یکی رو دارم که هر روز ازم سر بزنی . نمیدونم کمکم دارم به این نتیجه میرسم که از همه پا تر واسم تویی . نوکرتیم به مولا . دمت گرم آقایی .
خودم میخوام زنت بدم ها . تو بگو از کدوم نقطه ی این شهر زن میخوای بهترینشو واست گل چین کنم .یه دختر سراغ دارم توپ آدرسشو فقط به مامانت میدم ولی خدایی اینقدر گله که اگه ببینیش اگه عمرا نخوای داماد بشی میشی.
چیکار کنیم دیگه ما که داداش نداریم خرابه همین داداشای تو نتیم . (چشمولک)
اینکه دیر میام یکم حالم تغییر کرده حالا به خاطره چی نمیدونم یکم بد حالم ولی وقتی اینجا میام بهتر میشم. نتیجه اخلاقی اینکه زود به زود بیام .
حیف و دو صد حیف واسه مهران شهرامی جون.کاش زودتر پشیمون شه و برگرده و حرفای هیچ کسی تو دنیا نا تموم نمونه .
خواهره شیطونت بهاره. مثل همیشه بای بوس باس

[ بدون نام ] دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:32 ب.ظ http://www.ghermezekoochak.blogfa.com

سلام
دوست عزیز ببخشید دیر به دیر میام باور کن گرفتارم
یه شعر از حسین پناهی بی مناسبت که خالی از لطف نیست
ده دقیقه سکوت به احترام دوستان و نیاکانم
غژ و غژ گهواره های کهنه و جرینگ جرینگ زنگوله ها
دوست خوب من
وقتی مادری بمیرد قسمتی از فرزندانش را با خود زیر گل خواهد برد
ما باید مادرانمان را دوست بداریم
وقتی اخم می کنند و بی دلیل وسایل خانه را به هم می ریزند
ما باید بدویم دستشان را بگیریم
تا مبادا که خدای نکرده تب کرده باشند
ماباید پدرانمان را دوست بداریم
برایشان دمپایی مرغوب بخریم
و وقتی دیدیم به نقطه ای خیره مانده اند برایشان یک استکان چای بریزیم
پدران ‚ پدران ‚ پدرانمان را
ما باید دوست بداریم


سلام دوست عزیزم
خواهش میشه
از لطفت ممنون و از این شعر لذت تام بردم .
بای بوس باس

mona دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:34 ب.ظ http://orbitaletanhayee.persianblog.com

سلام بهاره جونم...وبلاگ قشنگی داری...خوشحال میشم به منم سر بزنی...موفق باشی

سالم مونا جونم
ممنون (لوسمولک)
حتما .
بای بوس باس

مرجان سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:30 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام بهاره جونم

خب مهران خودش گفته که کمی استراحت کنه دوباره برمیگرده . پس غصه نخور اشکهاتو هم پاک کن . وگرنه میگم گیگیلی بیاد ازت نیشگون بگیره ها ؟ (نیشمولک)

قربونت

سلام مرجان جونی
باشه نازنینم . بیا ببین دارم میخندم .
نه من از نیشگون بدم میاد.(ایشمولک)
بای بوس باس

سلی سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:39 ب.ظ

سلام بهاره جونم
زود زود اومدم
مهرانم بر میگرده گلممم
بوس بوس

سلام سلی جونننننننننننن
خوش اومدی منتظر بیدم
الهی شکر . میدونستم آبجی بهارشو بقیه دوستاشو ول نمیکنه به امون خدا.
مرسی بای بوس باس

مهران دهقان سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:32 ب.ظ

هه هه هه
از تو بعیده بهاره می خوام انتقاد کنم آماده باش
این خنک بازیها یعنی چی:
چشمولک.لوسمولک.انگولک.عشقولک.ماستمولک و ..........
بسه دیگه بابا من که خسته شدم از آخر یک کاری می کنی که من دیگه نیام اینجا
راستی گروهمون هم افتتاح شد اینم آدرسش:
http://360.yahoo.com/iran_e_javan

به جای سلام کردنته
من این کودکه درونه تو رو ببینم با دستام خفش میکنم از بس شیطونه
حالا اصراری نیست بیای . (شوخیمولک)
بابا تو دیگه کی هستی
ممنون

ژ یگولو چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ق.ظ http://www.zhigulu.blogsky.com

سلاممممممممممممممم بهار خانومی شیطون...

خوبی عزیز...

قالب شکلاتیتو عشق است..ایوللل..خوشمله...

ممونم اومده بودی..خوشحالم کردی...یه دوست خوبه دیگه..مرسی عزیز...

خداییش ناگهانم زود دیر میشه ها..من خیلی وقتا به همین مشکل برخوردم و هنوزم ادم نشدم...خندهههه...

خوش باشی و موفق..بازم میام..فعلا..یا حق...

سلام
آخه کی گفته من شیطونم ها ها ها؟
عشقمه و شکلات . میسی
همچنین . قابل نداش داشم.
اره دیگه روزگاره . منم زیاد خوردم .
ممنون بای بوس باس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد